• Revija za elementarno izobraževanje
    Letn. 17 Št. Special (2024)
  • Najprej online

    Članki še niso dodeljeni številki časopisa: prva spletna objava elektronske različice članka pred objavo celotne številke elektronske ali tiskane izdaje znatno skrajša čas za presojo izsledkov strokovnih vrstnikov in bralcev. Članki so recenzirani in pripravljeni za prvo objavo na spletu.  

  • Revija za elementarno izobraževanje
    Letn. 16 Št. Spec.Iss (2023)

    Uvodnik

    Gostujoča urednika:
    Dr. Sonja Starc, Nickolas Komninos

    Pričujoča tematska številka Revije za elementarno izobraževanje se poskuša vpeti v tako videnje z razpravami o večkodnih besedilih v sodobni komunikaciji z namenom, prikazati, kako v svojem (finskem, italijanskem, slovenskem, španskem) kulturnem okolju obravnavamo večkodna besedila ter kako in koliko jih vključujemo v šolski sistem. Obenem želi spodbuditi kritično razpravo znotraj omenjenega diskurza. Članki se tematsko vežejo na teoretično obravnavo večkodnih besedil in povezavo s šolskim učenjem ter študijami primera analiz uporabe semiotskih sredstev v slikanici in učbeniških besedilih za izražanje sporočila (družbeno občutljivih tem - spolski stereotipi - in humorja) in uporabe jezikovnih tehnologij pri študiju na daljavo. Razprave temeljijo na sistemsko-funkcijski in vizualni slovnici ter drugih teoretičnih vidikih.

    Lektorski pregled tematske številke/Proofreading of Special Issue:
    Dr. Sonja Starc & Nikolas Komninos

  • Letn. 15 Št. Spec.Iss (2022)

    Umeščenost muzejev, galerij, kulturne in naravne dediščine v učne načrte ter visoka obiskanost dediščinskih ustanov s strani šol dokazujeta, da ima muzejska pedagogika zelo pomembno mesto v izobraževalni praksi. Tega pa ne moremo trditi za teorijo izobraževanja, saj raziskav s področja muzejske pedagogike primanjkuje. Gre za interdisciplinarno znanstveno vedo, ki združuje različne teoretske in metodološke pristope.

    Mednarodni prispevki v tematski številki pomenijo pomemben znanstveni doprinos na področju muzejske pedagogike in tudi širše edukacije. Ta je stalno pod vplivom družbenih sprememb, zato je, kot opozarjajo raziskovalci, pomembno neprestano raziskovati – na velikih, reprezentativnih in tudi na manjših vzorcih ali posameznih primerih.

    DR. RAJKA BRAČUN SOVA
    DR. JERNEJA HERZOG
    gostujoči urednici

  • Letn. 14 Št. Spec.Iss (2021)

    Socialna pedagogika dobiva vse pomembnejše mesto tudi v izobraževalnem prostoru. V prispevkih avtorji in avtorice prikažejo široko paleto dejavnosti dokaj mlade discipline. Usmerjenost v delu z otroki in mladostniki z vedenjskimi in s čustvenimi težavami in motnjami predstavlja prevladujoče vsebine. Prispevki pomenijo pomemben znanstveni doprinos ob inflaciji raziskav in objav dokaj majhnega kroga raziskovalnega kadra.

    Dr. Mitja Krajnčan, gostujoči urednik

  • Letn. 13 Št. Spec. Iss. (2020)

    V posebni številki Revije za elementarno izobraževanje predstavljamo prispevke, nastale v sklopu projekta Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo (INOVUP). V različnih prispevkih avtorji predstavljajo usposabljanja visokošolskih učiteljev in strokovnih sodelavcev, uporabo novih učnih metod in učnih oblik ter učnih pristopov in raznovrstnih podpornih aktivnostih.

    Odgovorni urednik: Matjaž Duh
    Spletna izdaja: avgust, 2020

    CC_BY_logo111.png

  • Letn. 13 Št. 2 (2020)

    Odgovorni urednik: Matjaž Duh
    Spletna izdaja: julij, 2020

    CC_BY_logo111.png

  • Letn. 13 Št. 1 (2020)

    Odgovorni urednik: Matjaž Duh
    Spletna izdaja: marec 2020

    CC_BY_logo18.png

1-25 od 61