Uvedba svetovalnega mentorstva v šolstvo

Ključne besede: svetovalno mentorstvo, predavatelj, študent, proces izobraževanja, opravljena naloga, zanos

Povzetek

V prispevku predstavljamo novo učno metodo, svetovalno mentorstvo, s pomočjo katere, sta tako predavatelj kot tudi študent uspešno opravila aktivnosti, ki so bile pogoj za dosego cilja. Učno metodo smo podkrepili z različnimi orodji. Predstavljamo rezultate in spoznanja uvedbe teh orodij v proces izobraževanja. Raziskava temelji na uporabi teorije, ki je povzeta iz slovenske in tuje literature, virov ter empirične raziskave z uporabo statističnih metod (dva študijska predmeta: Matematično modeliranje in Ekonomika in management podjetja, obdobje: 2019/2020 in 2020/2021). Glede na časovno obdobje je raziskava retrospektivna, saj obravnava pretekle vplive. Na podlagi napisanega lahko sklepamo, da je tema globalna in relevantna, njeni rezultati pa bodo omogočili predavateljem razumeti pozitiven pomen in vpliv uvedbe svetovalnega mentorstva na področje izobraževanja. Zavodom bodo rezultati raziskave omogočili spoznati novo vrsto metode, ki bo služila za približevanje aktivnosti svetovalnega mentorstva v proces izobraževanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Petra Cajnko, Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko

Maribor, Slovenija.  E-pošta: petra.cajnko@um.si

Objavljeno
2022-02-28
Kako citirati
Cajnko P. (2022). Uvedba svetovalnega mentorstva v šolstvo. Anali PAZU HD, 8(1), 14-42. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.8.1.14-42.2022
Rubrike
Articles