Uvodnik
Gostujoča urednika:
Dr. Sonja Starc, Nickolas Komninos
Pričujoča tematska številka Revije za elementarno izobraževanje se poskuša vpeti v tako videnje z razpravami o večkodnih besedilih v sodobni komunikaciji z namenom, prikazati, kako v svojem (finskem, italijanskem, slovenskem, španskem) kulturnem okolju obravnavamo večkodna besedila ter kako in koliko jih vključujemo v šolski sistem. Obenem želi spodbuditi kritično razpravo znotraj omenjenega diskurza. Članki se tematsko vežejo na teoretično obravnavo večkodnih besedil in povezavo s šolskim učenjem ter študijami primera analiz uporabe semiotskih sredstev v slikanici in učbeniških besedilih za izražanje sporočila (družbeno občutljivih tem - spolski stereotipi - in humorja) in uporabe jezikovnih tehnologij pri študiju na daljavo. Razprave temeljijo na sistemsko-funkcijski in vizualni slovnici ter drugih teoretičnih vidikih.
Lektorski pregled tematske številke/Proofreading of Special Issue:
Dr. Sonja Starc & Nikolas Komninos