Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 14 Št. 4 (2021)
Objavljeno:
2021-12-13
Znanstveni članki
Ali socioekonomski status vpliva na dosežke? Analiza uspešnosti kosovskih učencev pri ocenjevanju znanja PISA 2015 in 2018
Arif Shala, Albulene Grajcevci, Fadil Latifi
393-408
PDF (Angleščina)
Uporaba Kolbovega modela učenja v organiziranih oblikah strokovnega izpopolnjevanja učiteljev
Snježana Močinić, Sanja Tatković
409-433
PDF (Angleščina)
Slovensko zamejstvo kot vsebine kurikula osnovnih in srednjih šol v Sloveniji
Lucija Čok
435-459
PDF
Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive
Sonja Pečjak
461-483
PDF
Statistična značilnost in/ali velikost učinka?
Tina Štemberger
485-500
PDF
Na učenca osredinjen pouk naravoslovja in tehnike: model dejavnikov na organizacijski in individualni ravni
Petra Pejić Papak, Milena Valenčič Zuljan, Darjo Zuljan
501-517
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede