Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 14 Št. 2 (2021)
Objavljeno:
2021-07-06
Znanstveni članki
Otroci z zmanjšano kognitivno učinkovitostjo in seštevanje naravnih števil do 20: študija primera
Irena Budínová, Tomáš Janík
125-148
PDF (Angleščina)
Analogno sklepanje v geometrijskih dokazih
Anass Bayaga, Michael J. Bosse, John Sevier
149-170
PDF (Angleščina)
Profesionalna in izobraževalna pričakovanja podeželske mladine na Hrvaškem
Ivanka Buzov, Ivana Batarelo Kokić, Terri L. Kurz
171-190
PDF (Angleščina)
Ocenjevanje temperamenta v zgodnjem mladostništvu: psihometrične značilnosti vprašalnika EATQ-R-SF
Eva Kranjec, Maja Zupančič, Gregor Sočan
193-216
PDF
»Jaz sem 16 % madžar in 50 % slovenec in 80 % anglež.« Jezikovni portreti petošolcev na narodnostno mešanih območjih
Katarina Tibaut, Alja Lipavic Oštir
217-238
PDF
Katastrofa na vidiku: predvideno je veliko pomanjkanje učiteljev naravoslovnih in tehničnih predmetov v slovenskih osnovnih šolah
Kosta Dolenc, Andrej Šorgo, Mateja Ploj Virtič
239-256
PDF (Angleščina)
Pregled vrednotenj naravoslovnega znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Vasja Kožuh, Janja Plazar
257-280
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede