Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 14 Št. 1 (2021)
Objavljeno:
2021-03-24
Znanstveni članki
Pozabljeno naravoslovje? Izkušnje in znanje iz naravoslovja pri šolarjih – Pilotna študija v osrednji Švici
Jürgen Kühnis, Désirée Fahrni
1-10
PDF (Angleščina)
Podjetništvo in izobraževanje bodočih učiteljev
Jelena Stamatović, Lidija Zlatić
13-30
PDF (Angleščina)
Zakaj postati učitelj športa? - Motivacija, samopodoba in posledice za izobraževanje učiteljev
Herbert Zoglowek
31-46
PDF (Angleščina)
Prehod iz vrtca v šolo na primeru izvedbe vzgojno-izobraževalnih dejavnosti zunaj prostora ustanove
Majda Cencič, Barbara Horvat
47-72
PDF
Učiteljeva presoja naravoslovnih in tehničnih kompetenc ter lastnega profesionalnega razvoja
Danijela Blanuša Trošelj, Petra Peić Papak, Darjo Zuljan
73-92
PDF (Angleščina)
Znanje učiteljev o zdravju otrok v osnovni šoli
Naila Sadaf, Afshan Huma
93-110
PDF (Angleščina)
Pogledi učiteljev na manjšo učno uspešnost dečkov v provinci Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan
Raza Ullah, Hazir Ullah
113-123
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede