Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi

  • Martina Rajšp Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Nuša Pintarič
  • Samo Fošnarič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: okoljska vzgoja, osnovna šola, prvo triletje, življenjski prostori

Povzetek

Narava je prva človekova učiteljica. Slovenci se velikokrat ponašamo, da je naša država zelena oaza sredi Evrope in da ima mnogo naravnih geografskih danosti. Zanimalo nas je, ali se z njimi v naravnem okolju seznanjajo mlajši osnovnošolci, zato smo na vzorcu 84 učiteljev razrednega pouka prekmurskih osnovnih šol izpeljali empirično raziskavo. Preverjali smo, če (in koliko) neposrednih obiskov različnih življenjskih prostorov načrtujejo učitelji v svoji letni delovni pripravi in koliko jih v času pouka z učenci obiščejo. Ugotovili smo, da učitelji svojim učencem (pre)malokrat omogočajo pridobivanje informacij neposredno iz narave.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Martina Rajšp, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.rajsp@um.si.

Nuša Pintarič

Slovenija. E-pošta: nusika.osem@gmail.com.

Samo Fošnarič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: samo.forsnaric@um.si.

Objavljeno
2013-11-01
Kako citirati
Rajšp M., Pintarič N., & Fošnarič S. (2013). Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 87-104. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/459
Rubrike
Znanstveni članki