Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Journal of Elementary Education
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Editorial Policy
    • Open Access Policy and Copyright Notice
    • Publishing Ethics and Malpractice Statement
    • Author Guidelines
    • Contact
    • Privacy Statement
  • Latest Issue
  • Online VoR
  • Archive
  • Information
    • For Authors
    • For Readers
  • News
  • Journals
Search
  • Register
  • Login
  • |
  • English
  • Slovenščina
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 7 No. 1 (2014)

Vol. 7 No. 1 (2014)

					View Vol. 7 No. 1 (2014)
Published: 01.04.2014

Scientific Articles

  • Učiteljeva literarnodidaktična kompetenca in notranja učna diferenciacija pri pouku književnosti

    Milena Kerndl
    7-18
    • PDF (Slovenian)
  • Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti

    Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar
    19-32
    • PDF (Slovenian)
  • Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja

    Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar
    33-46
    • PDF (Slovenian)
  • Doprinos aktivne poti v šolo k celostni gibalni/športni aktivnosti otrok in mladostnikov

    Tanja Jerina, Rado Pišot
    47-64
    • PDF (Slovenian)
  • Samoodločanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v izobraževanju

    Marta Licardo, Majda Schmidt
    65-82
    • PDF (Slovenian)
  • Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo

    Mojca Kukanja Gabrijelčič
    83-98
    • PDF (Slovenian)
  • Gibalna dejavnost otrok z vidika socialnoekonomskih razsežnosti

    Klavdija Strniša, Jurij Planinšec
    99-108
    • PDF (Slovenian)
  • Analiza razumevanja pojma plovnost v kontekstu njegovega prenosa od vzgojitelja na otroke

    Petra Furlan, Samo Fošnarič
    109-122
    • PDF (Slovenian)

Make a Submission

Make a Submission

Keywords