Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi

Avtorji

  • Martina Rajšp Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Nuša Pintarič
  • Samo Fošnarič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

okoljska vzgoja, osnovna šola, prvo triletje, življenjski prostori

Povzetek

Narava je prva človekova učiteljica. Slovenci se velikokrat ponašamo, da je naša država zelena oaza sredi Evrope in da ima mnogo naravnih geografskih danosti. Zanimalo nas je, ali se z njimi v naravnem okolju seznanjajo mlajši osnovnošolci, zato smo na vzorcu 84 učiteljev razrednega pouka prekmurskih osnovnih šol izpeljali empirično raziskavo. Preverjali smo, če (in koliko) neposrednih obiskov različnih življenjskih prostorov načrtujejo učitelji v svoji letni delovni pripravi in koliko jih v času pouka z učenci obiščejo. Ugotovili smo, da učitelji svojim učencem (pre)malokrat omogočajo pridobivanje informacij neposredno iz narave.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Martina Rajšp, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.rajsp@um.si.

  • Nuša Pintarič

    Slovenija. E-pošta: nusika.osem@gmail.com.

  • Samo Fošnarič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: samo.forsnaric@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.11.2013

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Rajšp, M., Pintarič, N., & Fošnarič, S. (2013). Načrtovanje in izvajanje obravnave življenjskih prostorov v naravi. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 87-104. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/459

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)