Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 2 Št. 1 (2009)
Objavljeno:
2009-05-01
Znanstveni članki
What Should a Lower Primary School Teacher Be Like from a School Management's Point of View?
Martin Skutil, Martina Maněnová
5-18
PDF (Angleščina)
Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo
Jerneja Herzog, Janja Batič, Matjaž Duh
19-28
PDF
Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje
Majda Pšunder, Mihaela Cvek
29-48
PDF
Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka
Urška Korošec, Jana Ambrožič Dolinšek, Vlasta Hus
49-58
PDF
Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju
Matjaž Duh, Rebeka Kolar, Lea Rezar
59-72
PDF
Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja
Maja Korban Črnjavič, Vlasta Hus
73-81
PDF
Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole
Jernej Kovač
83-90
PDF
Didaktične aplikacije fotografskih tehnik pri likovnovzgojnem delu in pedagoške metode za izvajanje likovnih tem brez fotokamere
Stanko Rijavec
91-99
PDF
Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole
Dragica Mlinarič
101-106
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede