Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje

Avtorji

  • Majda Pšunder Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Mihaela Cvek

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje, vzgoja medijev, medijsko nasilje, zaznavanje nasilja, ozaveščanje

Povzetek

Mediji so v moderni informacijski družbi postali sestavni del vsakdanjika, tudi učenčevega. Ob mnogih pozitivnih učinkih pa prinašajo tudi nešteto slabosti, med katerimi je v ospredju prav gotovo nasilje. Nasilje v medijih učinkuje na prejemnike - učence. Najbolj zaskrbljujoči posledici pogostega srečevanja učencev z nasiljem v medijih sta posnemanje in otopelost. Raziskava, ki smo jo izvedli med učenci četrtih in osmih razredov različnih osnovnih šol v Sloveniji, kaže, kako učenci v današnjem času doživljajo medijsko nasilje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Majda Pšunder, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: majda.psunder@um.si.

Prenosi

Objavljeno

14.04.2009

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Pšunder, M., & Cvek, M. (2009). Kako učenci zaznavajo medijsko nasilje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 29-48. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/232