Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 17 Št. Special (2024): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2024-08-26
Znanstveni članki
Uvodnik
Silva Bratož, Alja Lipavic Oštir
1-9
PDF (Angleščina)
Multilingual Educational Practices at Pre-Primary Level in Slovenia, Austria, Italy and Croatia: a Comparative Analysis
Mojca Žefran, Natascha J. Taslimi, Silvia Toniolo, Lorena Lazarić
11-26
PDF (Angleščina)
Večjezični spomin migracije - Participativni projekt ustne zgodovine v Avstriji
Georg Traska
27-40
PDF (Angleščina)
Upoštevanje prvega in učenje drugega jezika s perspektive celostnega pristopa vključevanja otrok priseljencev v slovenskih vrtcih in šolah
Sonja Rutar, Katica Pevec Semec
41-65
PDF (Angleščina)
Motivacija za učenje tujih jezikov in odnos do njih v kontekstu funkcionalne večjezičnosti v družinskem okolju
Jernej Čelofiga, Alja Lipavic Oštir
67-80
PDF
Večjezičnost v nemških šolah: Vpliv predsodkov učiteljev na šolski uspeh učencev s tako imenovanim "migrantskim ozadjem"
Barbara Mertins, Joël Alipaß, Katrin Odermann
81-100
PDF (Angleščina)
O razmerju med poukom nemščine in poukom prvega jezika v kontekstu migrantske večjezičnosti v okviru šolske teorije
Rainer Hawlik
101-116
PDF (Angleščina)
Razvijanje medkulturnih kompetenc učiteljev s pomočjo mednarodnih programov mobilnosti
Manca Kastelic, Silva Bratož, Anja Pirih
117-134
PDF (Angleščina)
Medkulturne vzgoje in izobraževanja na terciarni ravni: študija primera s študenti humanističnih ved
Melita Lemut Bajec
135-152
PDF (Angleščina)
Model TiDE - Ustvarjanje digitalnega gradiva za raznojezično izobraževanje z bodočimi vzgojitelji
Anita Sila, Andreja Klančar
153-174
PDF (Angleščina)
Analiza strategij učiteljev prvih razredov za razvijanje bralne pismenosti v angleščini v večjezičnih razredih v Namibiji
Annaly Magda Strauss
175-186
PDF (Angleščina)
Primer zgodnje namerne dvojezičnosti: analiza konteksta in strategij
Serra Kayadibli-Oğuz , Zeynep Çamlıbel-Acar
187-211
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede