Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 17 Št. 1 (2024): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2024-03-28
Znanstveni članki
Razumevanje izzivov, povezanih s sodelovalnim učenjem: empirična študija z osnovnošolskimi učitelji
Katja Adl-Amini, Franziska, Anna Theresia , Johanna, Nora, Mareike
1-18
PDF (Angleščina)
Uporaba GRM in PECS za izboljšanje bralnih sposobnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
Cristian Edgardo Navarro Arana, Daniela Ivon Calderón Joya, Yarly Paola García López
19-36
PDF (Angleščina)
Zadovoljstvo z delom in poklicno izgorevanje vzgojiteljev
Anita Mandarić Vukušić, Valentina
37-51
PDF (Angleščina)
Ocenjevanje digitalnih veščin in samoocenjevanje digitalnih kompetenc med študenti Univerze v Splitu
Suzana, Marijana, Katija
53-68
PDF (Angleščina)
The Ključni trendi sprememb v osnovnošolskem izobraževanju na Češkem po "žametni revoluciji" leta 1989
Vladimíra Spilková
69-84
PDF (Angleščina)
Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostnikove osebne in šolske/poklicne biografije
Mateja Marovič Marovič, Ana Bogdan zupančič Bogdan Zupančič
85-103
PDF
Ovire pri prepoznavanju geometrijskih likov pri predšolskih otrocih
Marija Vorkapić, Jasmina, Mila Milošević Milošević
85-122
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede