Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 9 Št. 3 (2016)
Objavljeno:
2016-06-01
Znanstveni članki
Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učitelji in učenci osnovne šole
Katja Posnic, Katja Košir
5-22
PDF
Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja
Simona Hribar, Samo Fošnarič
23-34
PDF
Structural Differences in the Self-determination of Upper Secondary Students with and without Disabilities in Vocational Education
Marta Licardo, Majda Schmidt Krajnc
35-52
PDF (Angleščina)
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Karmen Drljić, Vanja Kiswarday
53-74
PDF
Kako učitelji kemije udejanjajo svoje potrebe profesionalnega razvoja v sistemu nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja
Darinka Sikošek, Branka Čagran
75-88
PDF
Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli
Franc Gosak, Milena Ivanuš Grmek, Branka Čagran
89-102
PDF
ICT-supported Language Learning Tools for Chinese as a Foreign Language
a content review
Tina Čok
103-120
PDF (Angleščina)
Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti
Marija Pevec
121-140
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede