Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 10 Št. 2/3 (2017)
Objavljeno:
2017-09-01
Znanstveni članki
Supporting Learning Skills in Visual Art Classes
the Benefits of Teacher Awareness
Helen Arov, Anna-Liisa Jõgi
145-162
PDF (Angleščina)
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Eda Birsa
163-180
PDF
Locating Leadership of Art in UK Primary Schools
Peter Gregory
181-190
PDF (Angleščina)
Connection Between the Originality Level of Pupils' Visual Expression in Visual Arts Lessons and Their Level of Tolerance for Diversity.
Miroslav Huzjak, Martina Krajnc
191-204
PDF (Angleščina)
Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja
Martina Kač Nemanič
205-219
PDF
The Influence of Non-Formal Artistic and Creative Activities in Multicultural Educational Contexts
Fernando Pérez-Martin
221-234
PDF (Angleščina)
Was wir von den Schülern lernen könnten
Franziska Pirstinger
235-250
PDF (Angleščina)
Teaching Visual Arts
from the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa
Marijan Richter
251-260
PDF (Angleščina)
Developing and Fostering Creativity Through the Works of Art by Young Pupils
Kristinka Selaković
261-274
PDF (Angleščina)
Musikalische Symbole
Ähnlichkeiten zwischen Symbolen aus der Altsteinzeit und frühen kindlichen Bildzeichen
Wolfgang Weinlich
275-288
PDF (Angleščina)
Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
Tomaž Zupančič, Andrej Velikonja
289-312
PDF
Opinion of Croatian Teacher Education Students Regarding the Quality of the Visual Arts Teaching Didactics Course
Marijana Županić Benić
313-326
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede