Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Ključne besede:
likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanjePovzetek
S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem
razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.09.2017
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Birsa, E. (2017). Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 163-180. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/314