Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Ključne besede:
likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje
Povzetek
S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem
razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Birsa E. (2017). Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 163-180. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/314
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.