Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin

  • Eda Birsa Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Oddelek za razredni pouk
Ključne besede: likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje

Povzetek

S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem
razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Eda Birsa, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Oddelek za razredni pouk

Koper, Slovenija. E-pošta: eda.birsa@pef.upr.si.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Birsa E. (2017). Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 163-180. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/314
Rubrike
Znanstveni članki