Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja

  • Marija Javornik Krečič Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Tina Vršnik Perše Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Milena Ivanuš Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: profesionalni razvoj, strokovno in poklicno izobraževanje, stalno strokovno izpopolnjevanje

Povzetek

V prispevku predstavljamo del rezultatov evalvacijske študije o profesionalnem razvoju pedagoških delavcev na področju strokovnega in poklicnega izobraževanja, ki nakazujejo, v kolikšni meri lahko za to poklicno skupino govorimo, da aktivno oblikuje in usmerja svoj poklicni razvoj. Na osnovi analize podatkov o tem, na katerih področjih poklicnega dela in preko katerih oblik se učitelji najpogosteje izobražujejo ter kako pogosto se strokovnega izpopolnjevanja udeležujejo, lahko sklepamo, da premalo. Ob tem velja poudariti, da moramo za razumevanje značilnosti profesionalnega razvoja pri pedagoških delavcih v strokovnem in poklicnem izobraževanju izhajati iz specifik njihovega položaja med sfero izobraževanja in zaposlovanja in zato enoznačnega odgovora na to, kako to spremeniti, ni mogoče podati.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Marija Javornik Krečič, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: marija.javornik@um.si.

Tina Vršnik Perše, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.vrsnik@um.si.

Milena Ivanuš Grmek, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Javornik Krečič M., Vršnik Perše T., & Ivanuš Grmek M. (2015). Pedagoški delavci v strokovnem in poklicnem izobraževanju kot aktivni oblikovalci in usmerjevalci lastnega poklicnega razvoja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 77-94. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/408
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)