Nekatere didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji
Povzetek
V razpravi prikazujemo didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo sodobne trende v izvajanju pouka, v nadaljevanju pa se osredotočimo na rezultate empirične raziskave, izvedene v času med oktobrom in decembrom 2010, v kateri je sodelovalo 185 učiteljev. Rezultati pokažejo statistično značilne razlike med šolami na območjih ob slovensko-avstrijski, slovensko-madžarski in slovensko-italijanski meji v didaktičnometodičnem izvajanju pouka, razloge za to pa bi lahko pripisovali tudi širšim družbenim in kulturnim spremembam, ki na teh področjih vplivajo na šolo, učenje in poučevanje.
Prenosi
Copyright (c) 2011 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.