Nekatere didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji

Avtorji

  • Marija Javornik Krečič Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Eva Konečnik Kotnik Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Ključne besede:

didaktičnometodične značilnosti, modeli pouka, nove učne kulture, dvojezična območja, učitelj

Povzetek

V razpravi prikazujemo didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo sodobne trende v izvajanju pouka, v nadaljevanju pa se osredotočimo na rezultate empirične raziskave, izvedene v času med oktobrom in decembrom 2010, v kateri je sodelovalo 185 učiteljev. Rezultati pokažejo statistično značilne razlike med šolami na območjih ob slovensko-avstrijski, slovensko-madžarski in slovensko-italijanski meji v didaktičnometodičnem izvajanju pouka, razloge za to pa bi lahko pripisovali tudi širšim družbenim in kulturnim spremembam, ki na teh področjih vplivajo na šolo, učenje in poučevanje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.04.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Javornik Krečič, M., & Konečnik Kotnik, E. (2011). Nekatere didaktičnometodične značilnosti pouka v šolah na dvojezičnih območjih ob slovenski meji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 23-34. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/311