Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole

  • Katja Kozjek Varl Osnovna šola Malečnik
  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: sodobna likovna umetnost, likovna vzgoja, avtentična umetnina, državljanska in domovinska kultura ter etika, osnovna šola

Povzetek

V prispevku je predstavljen primer implementacije sodobne likovne umetnosti v pouk likovne umetnosti v osmem razredu osnovne šole. V raziskovalnem procesu so nas zanimali različni pristopi (trije koraki), ki so učencem omogočali spoznavanje in razumevanje sodobne likovne umetnosti. Zadnji korak je predstavljal medpredmetno povezovanje z namenom realizirati učne cilje vključenih predmetov. Učenci so skozi likovnoustvarjalno delo izražali odnos do vsakodnevnih situacij. Različni pristopi pri načrtovanju in realiziranju likovnih nalog so učencem predstavljali izziv za kreativno likovno izražanje in oblikovanje lastnega
odnosa do določene problematike. V raziskavi smo skozi izvirnost idej zaznali napredek pri ustvarjalnosti. Hkrati smo zaznali večjo senzibilnost učencev pri doživljanju in razumevanju nekaterih sodobnih likovnih del.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Katja Kozjek Varl, Osnovna šola Malečnik

Malečnik, Slovenija. E-pošta: katja.k.varl@gmail.com.

Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Kozjek Varl K., & Duh M. (2017). Prikaz medpredmetnega povezovanja na primeru implementacije sodobne umetnosti v osmi razred osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 377-397. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/306
Rubrike
Znanstveni članki