Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 17 Št. 2 (2024): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2024-06-27
Znanstveni članki
Branje večkodnega besedila v srednješolskih učbenikih obče geografije
Marianna Gergely
123-139
PDF
Razvoj in sodobno razumevanje praktičnega učenja skozi delo
Morana Koludrović, Višnja Rajić
141-154
PDF (Angleščina)
Priporočilni sistemi, starši in predšolski otroci: zgodba, ki se skriva v zakulisju digitalne tehnologije
Lorena Mihelač
155-170
PDF (Angleščina)
Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje
Tomaž Petek
171-187
PDF
Izboljšanje tehnološke kompetence osnovnošolcev s poukom STEAM z uporabo procesa oblikovalskega razmišljanja
Hoai-Nam Nguyen, Hong-Duong, Thanh-Trung Ta
189-207
PDF (Angleščina)
Motorična učinkovitost v povezavi s statusom telesne teže in spolom predšolskih otrok
Miran Muhič
209-221
PDF (Angleščina)
Metakognitivne spretnosti učencev v primarnem matematičnem izobraževanje
Eva Nováková
223-239
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede