Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 15 Št. 3 (2022)
Objavljeno:
2022-09-23
Znanstveni članki
Vključevanje dvostranskega usklajevanja pri otrocih Proces motoričnega učenja
Sanja Ljubičić, Ljubomir Antekolović, Vilko Petrić
285-299
PDF (Angleščina)
Vloga pesmaric pri ohranjanju otroških ljudskih pesmi v vrtcih
Lorena Mihelač
301-315
PDF (Angleščina)
Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih
Nina Klemen Blatnik, Silva Bratož
317-337
PDF
Improvizacija kot izvor doživljanja zanosa v glasbenem izobraževanju Povezava s stališči, spolom in z glasbenim žanrom
Kaja Korošec, Blaženka Bačlija Susić, Katarina Habe
339-356
PDF (Angleščina)
Korelacije in regresija začetnega in končnega glasu na branje besed v slovenskem jeziku
Marija Ropič Kop
357-375
PDF (Angleščina)
Pojmovanje pomena izobraževanja za študente ob začetku študija
Radmila Burkovičová
377-392
PDF (Angleščina)
Raba orodja Kahoot za uspešno razvijanje tujejezikovnega besedišča
Caroline V. Katemba, Joshua H. L. Tobing, Talitha A. Putri
393-408
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
osnovna šola
likovna umetnost
učenci
vzgoja in izobraževanje
učitelj
učitelji
razredni pouk
ustvarjalnost
otroci
naravoslovje
študenti
starši
vzgojitelj
mladostniki
spol
bodoči učitelji
motivacija
slikanica
inkluzija
IKT
osnovne šole
sodobna umetnost
vzgojitelji
merjenje
dosežki
vrtec
CLIL
branje