Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja

nekateri odgovori osnovnošolskih učiteljev na aktualno temo

  • Majda Cencič Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Anton Mlinar Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče

Povzetek

V sedanji družbi se razpravlja o konceptu trajnosti, o trajnostnem in o ekološkem razvoju. V prispevku se usmerjamo le na koncept trajnosti v povezavi z ekološko gradnjo šol. V raziskavi smo se usmerili na reprezentativni vzorec osnovnošolskih učiteljev in na nekatera njihova stališča do ekološke gradnje, na vprašanji, kateremu vidiku gradnje bi učitelji dali prednost ter kako pogosto si postavljajo nekatera vprašanja o šoli, v kateri poučujejo. Zanimalo nas je tudi, ali se odgovori anketiranih učiteljev razlikujejo glede na njihovo starost, pri čemer smo učitelje razvrstili v dve skupini: mlajše, do 35 let, in starejše, nad 35 let. Presenetili so nas odgovori, da imajo učitelji, stari nad 35 let, v glavnem bolj pozitiven odnos do ekološke gradnje šol kot učitelji, stari manj kot 35 let. Glede na rezultate predpostavljamo, da sta v današnjem formalnem izobraževanju temi o ekologiji in trajnostnem razvoju zapostavljeni, da pa tudi ni dovolj, da teme vključimo le v učne načrte, pač pa so pomembni tudi odnos in stališča, ki jih učitelji imajo do trajnostne in ekološke problematike.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Majda Cencič, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: majda.cencic@guest.arnes.si.

Anton Mlinar, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče

Koper, Slovenija. E-pošta: anton.mlinar@guest.arnes.si.

Objavljeno
2011-09-01
Kako citirati
Cencič M., & Mlinar A. (2011). Trajnostna arhitektura v kontekstu vzgoje in izobraževanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 47-62. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/504
Rubrike
Znanstveni članki