Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti

  • Tina Štemberger Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: bodoči vzgojitelj, ustvarjalnost, ustvarjalnost otrok, dejavniki razvoja ustvarjalnosti

Povzetek

V prvem delu prispevka pišemo o ustvarjalnosti, o dejavnikih, ki vplivajo na ustvarjalnost, ter o ustvarjalnosti v vzgoji in izobraževanju, pri čemer posebej izpostavljamo predšolsko obdobje. V drugem delu prispevka predstavljamo rezultate empirične raziskave, v kateri smo ugotavljali, kakšna so stališča študentk, bodočih vzgojiteljic, do ustvarjalnosti, do dejavnikov ustvarjalnosti in ustvarjalnosti pri otrocih. Ugotavljamo, da pri bodočih vzgojiteljicah predšolskih otrok prevladuje mnenje, da vsi ljudje niso ustvarjalni, prav tako po njihovem mnenju niso ustvarjalni vsi otroci, imajo pa ustvarjalni otroci v vrtcu veliko možnosti za uresničevanje svojih ustvarjalnih potencialov. Po mnenju anketirank je najpomembnejši dejavnik v razvoju ustvarjalnosti družina.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tina Štemberger, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: tina.stemberger@pef.upr.si.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Štemberger T. (2013). Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 101-114. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/467
Rubrike
Znanstveni članki