Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Brigita Strnad Umetnostna galerija Maribor
Ključne besede: likovna umetnost, slepota, metode dela, muzejska pedagogika

Povzetek

V prispevku predstavljamo teoretična izhodišča o dojemanju likovnega jezika pri slepih in slabovidnih. Osrednji del prispevka namenjamo predstavitvi rezultatov raziskave študije primera, v kateri smo preizkušali različne metode pri delu s slepimi in slabovidnimi osebami pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti skozi njihovo lastno aktivnost. Ker so slepe in slabovidne osebe vse bolj vpete v običajno življenje, slepi in slabovidni otroci pa tudi vključeni v izobraževalne sisteme tako v šolah kot v muzejih, se nam zdi zelo pomembno, da se zavedamo pomembnosti izbiranja ustreznih metod pri približevanju likovnega sveta tej skupini.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Brigita Strnad, Umetnostna galerija Maribor

Maribor, Slovenija. E-pošta: brigita.strnad@ugm.si.

Objavljeno
2014-12-01
Kako citirati
Herzog J., & Strnad B. (2014). Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(3/4), 75-88. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/429
Rubrike
Znanstveni članki