Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev

  • Alenka Lipovec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: pouk matematike, obetavni učenci, TIMSS dosežki, izobraževanje učiteljev, sprememba učiteljev

Povzetek

V prispevku predstavimo program, imenovan Didaktični petkotnik, ki vključuje učence, starše, razredne učitelje, študente in didaktike v primarnem izobraževanju. Oblika dela je najbližja delu pri interesnih dejavnostih. Empirični podatki podajajo primerjavo matematičnih dosežkov učencev, vključenih v ta program, z dosežki matematično obetavnih učencev, ki so sodelovali v raziskavi TIMSS 2003. Eksperimentalna skupina je presegla dosežke kontrolne skupine, statistično pomembne razlike v korist eksperimentalne skupine najdemo na mejniku srednje ravni znanja in na kognitivnem področju reševanja problemov. Rezultate lahko pripišemo aktivnostim programa. Sodelovanje institucije za izobraževanje učiteljev s šolami je, kot kaže, omililo pomanjkanje izkušenj študentov in pripomoglo k dvigu matematičnega znanja mlajših učencev.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Alenka Lipovec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si.

Objavljeno
2014-12-01
Kako citirati
Lipovec A. (2014). Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(3/4), 49-62. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/427
Rubrike
Znanstveni članki