Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih

Avtorji

  • Alenka Lipovec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Irena Kosi Ulbl Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo

Ključne besede:

interesne dejavnost, bodoči učitelji, razredni pouk, pouk matematike

Povzetek

V prispevku predstavljamo model za vodenje interesne dejavnosti s področja matematike in analiziramo udeležence in relacije med njimi. Posebna pozornost je namenjena izpeljavi modela na področju matematike razredne stopnje. Empirični podatki potrjujejo domnevo, da model pozitivno vpliva na dvig matematičnih dosežkov učencev tudi na področju kurikularno predpisane matematike. Dodatno je bilo ugotovljeno, da program deluje v različnih okoljih in da učinek ni bistveno odvisen od tipa udeležencev ali učnega okolja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Alenka Lipovec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si.

  • Irena Kosi Ulbl, Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo

    Maribor, Slovenija. E-pošta: irena.kosi@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Lipovec, A., & Kosi Ulbl, I. (2008). Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 79-86. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/208