Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih

  • Alenka Lipovec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Irena Kosi Ulbl Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo
Ključne besede: interesne dejavnost, bodoči učitelji, razredni pouk, pouk matematike

Povzetek

V prispevku predstavljamo model za vodenje interesne dejavnosti s področja matematike in analiziramo udeležence in relacije med njimi. Posebna pozornost je namenjena izpeljavi modela na področju matematike razredne stopnje. Empirični podatki potrjujejo domnevo, da model pozitivno vpliva na dvig matematičnih dosežkov učencev tudi na področju kurikularno predpisane matematike. Dodatno je bilo ugotovljeno, da program deluje v različnih okoljih in da učinek ni bistveno odvisen od tipa udeležencev ali učnega okolja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Alenka Lipovec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si.

Irena Kosi Ulbl, Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo

Maribor, Slovenija. E-pošta: irena.kosi@um.si.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Lipovec A., & Kosi Ulbl I. (2008). Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 79-86. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/208
Rubrike
Znanstveni članki