Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih
Ključne besede:
interesne dejavnost, bodoči učitelji, razredni pouk, pouk matematike
Povzetek
V prispevku predstavljamo model za vodenje interesne dejavnosti s področja matematike in analiziramo udeležence in relacije med njimi. Posebna pozornost je namenjena izpeljavi modela na področju matematike razredne stopnje. Empirični podatki potrjujejo domnevo, da model pozitivno vpliva na dvig matematičnih dosežkov učencev tudi na področju kurikularno predpisane matematike. Dodatno je bilo ugotovljeno, da program deluje v različnih okoljih in da učinek ni bistveno odvisen od tipa udeležencev ali učnega okolja.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Lipovec A., & Kosi Ulbl I. (2008). Interesna dejavnost s področja matematike v različnih šolskih okoljih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 79-86. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/208
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2008 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.