Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja

  • Simona Hribar Osnovna šola Gabrovka-Dole
  • Samo Fošnarič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: študentje, razredni pouk, pedagoške fakultete, naravoslovje, pojmovanje znanosti

Povzetek

V prispevku proučujemo stališča študentov razrednega pouka do različnih razsežnosti pojmovanja naravoslovja. Raziskava je temeljila na študentih razrednega pouka pedagoških fakultet v Sloveniji (N = 276). Preverjali smo obstoj razlik glede na študente prvih in četrtih letnikov ter obstoj razlik glede na okolico in korelacijo med različnimi razsežnostmi. Rezultate smo primerjali tudi z ugotovitvami tujih raziskav, narejenih v ZDA in Južni Koreji. Primerjalno med različnimi državami smo ugotovili oblikovanje različnih profilov bodočih učiteljev razrednega pouka, med pedagoškimi fakultetami v Sloveniji pa bistvenih razlik v oblikovanju profilov bodočih učiteljev razrednega pouka nismo odkrili. Ugotavljamo, da se programi za bodoče učitelje razrednega pouka v Sloveniji in v primerjanih državah razlikujejo predvsem v organizaciji, vsebini, strukturi in ravnotežju posameznih naravoslovnih vsebin. Takšna raznolikost vsekakor mora vplivati na samo razumevanje in odnos študentov do naravoslovnih znanosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Simona Hribar, Osnovna šola Gabrovka-Dole

Gabrovka, Slovenija. E-pošta: simona.hribar@guest.arnes.si.

Samo Fošnarič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: samo.fosnaric@um.si.

Objavljeno
2016-06-01
Kako citirati
Hribar S., & Fošnarič S. (2016). Študentje razrednega pouka in njihovo pojmovanje različnih razsežnosti naravoslovja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 23-34. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/348
Rubrike
Znanstveni članki