Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

analiza stanja z vidika spola

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: ustvarjalnost, likovna ustvarjalnost, likovnoustvarjalni nivo, likovnooblikovni nivo, osnovna šola

Povzetek

Sodobni trendi v vzgoji in izobraževanju težijo k spodbujanju samostojnosti, k izoblikovanju celostne osebnosti in ne nazadnje tudi k ustvarjalnosti. V tem pogledu se nam pojavlja vprašanje, koliko je naš
izobraževalni sistem podprt za razvijanje otrokove ustvarjalnosti in koliko se resnično posveča pozornosti razvijanju ustvarjalnosti, ko govorimo o praksi.

V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri smo spremljali nivo likovnoustvarjalnih in nivo likovnooblikovnih sposobnosti pri sedmošolcih v slovenskih osnovnih šolah. Poudarek je bil na preverjanju razlik med spoloma, ker vemo, da se dečki in deklice v starostnem obdobju drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja razvijajo drugače, zato je treba tudi drugače postopati pri izbiri likovnopedagoških postopkov in metod.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Herzog J. (2017). Spremljava likovnega razvoja učencev v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 349-364. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/304
Rubrike
Znanstveni članki