Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj

  • Eva Konečnik Kotnik Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Marija Javornik Krečič
Ključne besede: učitelji, geografija, profesionalni razvoj, strokovna usposobljenost

Povzetek

V razpravi prikazujemo razmišljanja učiteljev geografije o vplivih na njihov profesionalni razvoj. V prvem delu prispevka na kratko predstavimo dejavnike, ki vplivajo na učiteljev profesionalni razvoj. V nadaljevanju predstavljamo rezultate kvalitativne empirične raziskave, izvedene v obdobju od septembra do oktobra 2010, katere temeljni namen je bil dobiti poglobljen vpogled v razmišljanja učiteljev geografije o vprašanju vplivov na njihov profesionalni razvoj, in sicer s pomočjo avtobiografij. Rezultati pokažejo, da lahko iz poklicnih biografij prepoznamo v teoretičnem delu opredeljene faze oz. dejavnike razvoja. Rezultati so lahko v pomoč pri razvijanju podpore učiteljevemu delu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Eva Konečnik Kotnik, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.konecnik@um.si.

Marija Javornik Krečič

Maribor, Slovenija. E-pošta: marija.javornik@um.si.

Objavljeno
2011-12-01
Kako citirati
Konečnik Kotnik E., & Javornik Krečič M. (2011). Učitelji geografije v poklicnih biografijah o vplivih na svoj profesionalni razvoj. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 5-18. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/296
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)