Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji

  • Alenka Lipovec
  • Maja Štukl

Povzetek

Reševanje tangram sestavljanke je aktivnost sestavljanja oblik in sodi na ničto stopnjo razvoja geometrijskih pojmov po teoriji Van Hieleja. Fokus prispevka je uporaba sedemdelnega tangrama s fotografskim ozadjem v šolski situaciji. Empirični podatki, pridobljeni s polstrukturiranim intervjujem na vzorcu 10 učiteljev, kažejo, da učitelji slabo poznajo uporabo tangrama v šolske namene. Predlagani intervencijski materiali so bili evalvirani skozi pedagoški eksperiment na vzorcu 31 učencev 2. in 5. razreda. Fotografija kot ozadje tangram sestavljanke je predstavljala kontekst danega problema. Raziskovali smo, kako fotografija v ozadju vpliva na uspešnost reševanja ter na motivacijo. Izkazalo se je, da je fotografija kot kontekst lahko vir motivacije tudi v drugem triletju osnovne šole, ki pozitivno vpliva na uspešnost reševanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Lipovec A., & Štukl M. (2010). Uporaba tangrama pri pouku matematike na razredni stopnji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 43-52. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/266
Rubrike
Znanstveni članki