Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami

  • Majda Pšunder
  • Suzana Bračič

Povzetek

Otroci s posebnimi potrebami pri vzgojno-izobraževalnem procesu zaradi razvojnih značilnosti potrebujejo drugačen, individualiziran pristop, njim prilagojene metode in učne tehnologije. Predstavili bomo novosti in možnosti uporabe didaktičnih pripomočkov in opreme za otroke s posebnimi potrebami. Izredno pomembno je, upoštevati želje, zahteve in potrebe otrok s posebnimi potrebami, k temu pa dodati še prilagoditev učnih procesov, učnih gradiv, dodatno usposabljanje pedagoškega kadra in uporabo ustrezne didaktične opreme s specialnimi pripomočki, ki so prilagojeni uporabnikom s posebnimi potrebami. Sodobni didaktični pripomočki in razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij omogočajo otrokom s posebnimi potrebami, da se na vseh ravneh izobraževanja dodatno izpopolnjujejo in razvijajo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Pšunder M., & Bračič S. (2010). Didaktični pripomočki in oprema za vzgojno-izobraževalni proces otrok s posebnimi potrebami. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 5-18. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/263
Rubrike
Znanstveni članki