Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti

  • Iztok Lačen
  • Samo Fošnarič

Povzetek

Pri spoznavanju okolja učitelji pogosto izhajajo iz dejstva, da je narava najboljši vir informacij. Zato se še posebej pri vsebinah, povezanih z živimi bitji, pogosto odločajo za opazovanje in tudi gojenje živih živali v učilnici. V današnjem času je bilo narejenih veliko raziskav, ki kažejo pozitiven vpliv prisotnosti živih živali na otroke. Prav zato nas je v naši raziskavi še posebej zanimalo, ali žive živali v razredu dejansko vplivajo na boljše učenčevo poznavanje teh živali in njihovih lastnosti. Tako smo izvedli raziskavo, v kateri je sodelovalo 110 učencev. V samem eksperimentu dela z živimi živalmi je bilo vključenih 68 učencev. Znanje učencev smo preverjali s posebnimi vprašalniki v dveh fazah: pred izvedbo dela z živalmi in po njej. Rezultati raziskave so pokazali in hkrati tudi potrdili že znana dejstva, da se učenci ob prisotnosti živih živali v razredu naučijo več o njihovih lastnostih kot pa tisti učenci, ki takšnega stika niso imeli.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-08-20
Kako citirati
Lačen I., & Fošnarič S. (2009). Vpliv izkustva ob živih živalih v razredu na učenčevo poznavanje živali in njihovih lastnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(2/3), 163-173. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/252
Rubrike
Znanstveni članki