Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Batič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, likovna vzgoja, učni načrt, razredni pouk, komparativna analiza

Povzetek

V članku je prikazana analiza učnih načrtov za predmet likovna vzgoja iz Slovenije, Nemčije, Anglije in s Finskega. Pri analizi smo se omejili le na nižjo stopnjo od prvega do četrtega razreda osnovne šole. Za to omejitev smo se odločili, ker imajo omenjene države različne programe in sisteme, skupno vsem v raziskavo zajetim državam pa je, da je do četrtega razreda osnovne šole starostna stopnja učencev enaka. V raziskavi nas je zanimalo, na kakšen način je zasnovana likovna vzgoja na razredni stopnji v Sloveniji, na Finskem,v Nemčiji in Angliji. Pri analizi učnih načrtov se je izkazalo, da največ stičnih točk najdemo med slovenskim in nemškim učnim načrtom za likovno vzgojo. Skupna točka vseh predmetnih učnih načrtov je umetniško izobraževanje, umetniška aktivnost, preko katere učenci spoznavajo okolje, ki jih obkroža, občutljivo opazovanje, izkušnje, domišljijo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Janja Batič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.batic@um.si.

Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Herzog J., Batič J., & Duh M. (2009). Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 19-28. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/231
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>