Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo

Avtorji

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Batič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje, likovna vzgoja, učni načrt, razredni pouk, komparativna analiza

Povzetek

V članku je prikazana analiza učnih načrtov za predmet likovna vzgoja iz Slovenije, Nemčije, Anglije in s Finskega. Pri analizi smo se omejili le na nižjo stopnjo od prvega do četrtega razreda osnovne šole. Za to omejitev smo se odločili, ker imajo omenjene države različne programe in sisteme, skupno vsem v raziskavo zajetim državam pa je, da je do četrtega razreda osnovne šole starostna stopnja učencev enaka. V raziskavi nas je zanimalo, na kakšen način je zasnovana likovna vzgoja na razredni stopnji v Sloveniji, na Finskem,v Nemčiji in Angliji. Pri analizi učnih načrtov se je izkazalo, da največ stičnih točk najdemo med slovenskim in nemškim učnim načrtom za likovno vzgojo. Skupna točka vseh predmetnih učnih načrtov je umetniško izobraževanje, umetniška aktivnost, preko katere učenci spoznavajo okolje, ki jih obkroža, občutljivo opazovanje, izkušnje, domišljijo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

  • Janja Batič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.batic@um.si.

  • Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Prenosi

Objavljeno

14.04.2009

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Herzog, J., Batič, J., & Duh, M. (2009). Komparativna analiza učnih načrtov za likovno vzgojo. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 19-28. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/231

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>