Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli

  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Katja Lep Maribor, Slovenija
Ključne besede: likovna vzgoja, vzgoja v OŠ, specifična nadarjenost, učiteljev nadarjenih učencev, evidentiranje nadarjenih učencev

Povzetek

V prispevku obravnavamo evidentiranje likovno nadarjenih otrok v slovenskih osnovnih šolah. Evidentiranje likovnih talentov je potekalo preko opazovanja otrok in vrednotenja njihovih likovnih izdelkov. V raziskavi nas je zanimalo, kako vidijo nadarjenost in likovni talent učitelji praktiki v ni`jih razredih osnovne šole. V razpravi je ugotovljeno, da pri nas še vedno ni sistematičnega spremljanja učencev, ki kažejo določene presežke na likovnem področju, kot lahko to srečamo na drugih področjih osnovnošolske vzgoje in izobraževanja.  Ugotovljeno je bilo tudi, da evidentiranje likovno nadarjenih učencev predstavlja za učitelje zahtevno nalogo.
Cilj raziskave, v katero je bilo vključenih 63 otrok, ki so jih u~itelji evidentirali kot  likovne talente, je bil ugotoviti, ali ti učenci te sposobnosti res imajo. Ugotovitve kažejo, da učitelji pogosto nimajo ustreznih  predstav, kateri so tisti znaki, ki kažejo, da gre za potencialno likovno nadarjenega učenca.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Katja Lep, Maribor, Slovenija

Maribor, Slovenija. E-pošta: katja_lep@yahoo.co.uk.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Duh M., & Lep K. (2008). Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 95-104. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/210
Rubrike
Znanstveni članki