Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: likovna vzgoja, likovna ustvarjalnost, dejavniki likovne ustvarjalnosti, osnovna šola

Povzetek

Prispevek predstavlja del širše raziskave, v kateri smo obravnavali povezanost dejavnikov likovne ustvarjalnosti in njihovo medsebojno učinkovanje, izraženo v nivoju skupnih likovnoustvarjalnih sposobnosti. V prvem delu je predstavljena in opredeljena ustvarjalnost v splošnem pomenu, osvetlili smo pojem in dejavnike likovne ustvarjalnosti. Drugi del predstavlja empirični pristop k raziskovanju problema, kjer nas je zanimalo, ali obstajajo v kontroliranem vzorcu podobnosti ali razlike v dosežkih pri skupnem nivoju likovne ustvarjalnosti glede na običajno porazdelitev sposobnosti v heterogenih skupinah. Rezultati raziskave so med drugim pokazali, da so likovnoustvarjalne sposobnosti podobno razpršene kot ostale sposobnosti v heterogenih skupinah. Prav tako nismo zaznali razlike med spoloma pri porazdelitvi likovne ustvarjalnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Herzog J. (2008). Porazdelitev likovnoustvarjalnih sposobnosti med osnovnošolci. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 87-94. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/209
Rubrike
Znanstveni članki