Vpliv uporabe IKT in izkustvenega učenja na mnenje učencev o naravoslovnem dnevu na morski obali

  • Nastja Cotič Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Darjo Zuljan Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Janja Plazar Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: IKT, izkustveno učenje, naravoslovni dan, morska obala, mnenje o pouku naravoslovja

Povzetek

Namen raziskave je bil ugotoviti, ali izkustveno učenje z uporabo IKT na naravoslovnem dnevu na morski obali vpliva na mnenje učencev o pouku naravoslovja. V raziskavo je bilo vključenih 192 učencev četrtih  razredov slovenskih osnovnih šol; v eksperimentalni skupini (ES) učencev je pouk potekal z uporabo IKT in izkustvenega učenja, v kontrolni skupini (KS) pa brez uporabe IKT in brez vseh faz izkustvenega pouka. Rezultati so pokazali, da so se med mnenji obeh skupin pojavile razlike; učencem v ES se je pouk zdel zanimivejši, izvedene aktivnosti so jim bile zelo všeč; v večji meri kot učenci v KS so tudi izrazili mnenje, da si podobnega pouka naravoslovja želijo tudi v prihodnje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Nastja Cotič, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Asistentka. Koper, Slovenija. E-pošta: nastja.cotic@pef.upr.si.

Darjo Zuljan, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Izredni profesor. Koper, Slovenija: E-pošta: darjo.zuljan@pef.upr.si.

Janja Plazar, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Docentka. Koper, Slovenija. E-pošta: janja.plazar@pef.upr.si.

Objavljeno
2019-03-26
Kako citirati
Cotič N., Zuljan D., & Plazar J. (2019). Vpliv uporabe IKT in izkustvenega učenja na mnenje učencev o naravoslovnem dnevu na morski obali. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(1), 27-48. https://doi.org/10.18690/rei.12.1.27-48.2019
Rubrike
Znanstveni članki