Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje
Povzetek
Z učinkovitim poukom je povezana množica dejavnikov, ki naj bi jih spremljali šolska politika, šola kot institucija in tudi vsak učitelj, čigar vloga je še zlasti pomembna pri dejavnikih, ki vplivajo na didaktično zasnovo pouka, med katerimi izpostavljamo organizacijo učnih oblik. V prispevku predstavimo raziskavo, v kateri smo proučevali stališča in izkušnje slovenskih osnovnošolskih učiteljev z načrtovanjem, izvajanjem in evalvacijo učnih oblik. Rezultati raziskave kažejo, da učitelji pozitivno vrednotijo učinkovitost individualne učne oblike. Med pomanjkljivostmi posrednih interaktivnih učnih oblik pa po mnenju učiteljev najbolj izstopa časovna neekonomičnost, zato v prispevku predstavljamo didaktično inovacijo, t. i. obrnjeno učenje in poučevanje, ki odpira možnost za njihovo pogostejšo uporabo.
Ključne besede: učinkovit pouk, učne oblike, didaktična inovacija, obrnjeno učenje in poučevanje
DOI: https://doi.org/10.18690/rei.12.3.267-290.2019
COBISS-ID: 12626249
Prenosi
Copyright (c) 2019 Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.