Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti

Avtorji

  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Brigita Strnad Umetnostna galerija Maribor

Ključne besede:

likovna umetnost, slepota, metode dela, muzejska pedagogika

Povzetek

V prispevku predstavljamo teoretična izhodišča o dojemanju likovnega jezika pri slepih in slabovidnih. Osrednji del prispevka namenjamo predstavitvi rezultatov raziskave študije primera, v kateri smo preizkušali različne metode pri delu s slepimi in slabovidnimi osebami pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti skozi njihovo lastno aktivnost. Ker so slepe in slabovidne osebe vse bolj vpete v običajno življenje, slepi in slabovidni otroci pa tudi vključeni v izobraževalne sisteme tako v šolah kot v muzejih, se nam zdi zelo pomembno, da se zavedamo pomembnosti izbiranja ustreznih metod pri približevanju likovnega sveta tej skupini.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

  • Brigita Strnad, Umetnostna galerija Maribor

    Maribor, Slovenija. E-pošta: brigita.strnad@ugm.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2014

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Herzog, J., & Strnad, B. (2014). Proaktivnost slepih in slabovidnih pri dojemanju abstraktne in figuralne umetnosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(3/4), 75-88. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/429

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>