Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli
Povzetek
Današnja družba predstavlja areno najrazličnejših kultur, katerih značilnosti se med seboj prepletajo. Predmet razprave v pričujočem prispevku je interkulturno svetovanje. V prvem delu prispevka je predstavljen pomen inturkulturnega svetovanja kot vir pomoči učitelju pri soočanju z interkulturnostjo. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati empirične raziskave, izvedene junija 2009, s katero smo ugotavljali, kako osnovnošolski učitelji ocenjujejo pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.10.2010
Številka
Rubrika
Znanstveni članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2010 Revija za elementarno izobraževanje

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Javornik Krečič, M., & Lebar, V. (2010). Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(2/3), 79-94. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/276