Informal Learning among Teenagers through Video Games

a Qualitative Analysis of Experiences, Game Modes and Didactic Benefits

Avtorji

  • Milan Matijević Univerza v Zagrebu, Faculteta za izobraževanje učiteljev
  • Tomislav Topolovčan Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

DOI:

https://doi.org/10.18690/rei.12.1.1-25.2019

Ključne besede:

digitalni mediji, neformalno učenje, najstniki, video igrice, kvalitativna analiza

Povzetek

Najstniki in neformalno učenje z video igrami: kvalitativna analiza izkušenj, načinov igranja in didaktičnih prednosti.  V prispevku analiziramo pozitivne učinke računalniških video iger na razvoj  najstnikov in njihovo neformalno učenje. Udeleženci raziskave so bili najstniki. Analiza in interpretacija opisa iger ter razlaga njihovih pedagoških vrednosti kažejo, da igralci prepoznajo vrednote neformalnega učenja. Ugotovljene so bile nekatere sicer skrite značilnosti video iger, kot so: prevzemanje odgovornosti, timsko delo, občutek pripadnosti, ustvarjalnost, večkulturnost, osebne vrline in vrednote, upravljanje čustev, učenje novih informacij in spretnosti, razvoj motoričnih sposobnosti in poklicne usmerjenosti. Glede na rezultate  lahko sklepamo, da lahko igranje video iger pomaga razviti določene sposobnosti, ki so pomembne pri  neformalnem in formalnem učenju v digitalni dobi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Milan Matijević, Univerza v Zagrebu, Faculteta za izobraževanje učiteljev

    Redni profesor. Zagreb, Hrvška. E-pošta: milan.matijevic@ufzg.hr.

  • Tomislav Topolovčan, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

    Postdoktorand, Zagreb, Hrvška. E-pošta: tomislav.topovcan@ufzg.hr.

Objavljeno

26.03.2019

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Matijević, M., & Topolovčan, T. (2019). Informal Learning among Teenagers through Video Games: a Qualitative Analysis of Experiences, Game Modes and Didactic Benefits. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(1), 1-25. https://doi.org/10.18690/rei.12.1.1-25.2019