Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov

Avtorji

  • Zlatka Cugmas Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Eva Kranjec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

vrstniki, navezanost, samopodoba, osebnost, študenti

Povzetek

Preučili smo povezanost med vpletenostjo vrstnikov v študij študentov in med njihovo samopodobo, stilom navezanosti, odnosi z vrstniki, osebnostjo in počutjem. Uporabili smo naslednje pripomočke: Vprašalnik navezanosti na starše in vrstnike (Armsden in Greenberg, 1987), Vprašalnik medosebnih odnosov (Bartholomew in Horowitz, 1991), Vprašalnik samopodobe (Cugmas, 2012) in Vprašalnik velikih pet (Caprara idr., 2002). Sestavili smo vprašalnika vpletenosti vrstnikov in počutja. Kakovostni odnosi z vrstniki, varen stil navezanosti, pozitivna samopodoba, dobro počutje med študijskimi kolegi in nekatere osebnostne lastnosti so bili pozitivno povezani s spodbudo, ki jim jo nudijo vrstniki, in negativno s pritiskom, ki ga vršijo v zvezi s študijem.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Zlatka Cugmas, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: zlatka.cugmas@um.si.

  • Eva Kranjec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.kranjec@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Cugmas, Z., & Kranjec, E. (2016). Vpletenost vrstnikov v izobraževanje študentov. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 65-86. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/342