Perfekcionizem

prednost ali ovira za učenca?

  • Eva Kranjec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: perfekcionizem, modeli perfekcionizma, merjenje, učenci

Povzetek

Razprave o konstruktu perfekcionizma so neizogiben del tako družboslovnih kot humanističnih znanstvenih ved. Pogostnost perfekcionizma tako pri otrocih kot odraslih vodi raziskovalce k podrobnemu preučevanju specifičnih dimenzij perfekcionizma in načinov manifestiranja. Slednje dodaja pomembno vrednost pri obravnavah perfekcionizma na različnih področjih posameznikovega življenja. V prispevku predstavljamo pregled teoretičnih pojmovanj perfekcionizma, njegov razvoj in merske instrumente za ocenjevanje konstrukta perfekcionizma. Glavni namen prispevka je predstavitev znanstvenih spoznanj o perfekcionizmu pri otrocih in mladostnikih znotraj šolskega konteksta, pri čemer povzemamo različne implikacije za delo z učenci z visoko stopnjo perfekcionizma.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Eva Kranjec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.kranjec@um.si.

Objavljeno
2017-03-01
Kako citirati
Kranjec E. (2017). Perfekcionizem. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 39-56. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/331
Rubrike
Znanstveni članki