Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 12 Št. 4 (2019)
Odgovorni urednik
: Matjaž Duh
Spletna izdaja
: december 2019
Objavljeno:
2019-12-01
Znanstveni članki
Using Learning Objectives when Teaching in Czech Primary Schools
Facts or Fiction?
Jana Stará, Karel Starý
229-248
PDF (Angleščina)
Metrical Characteristics of the Childfit Battery of Tests for Measuring Motor Achievements in Preschool Children
Vilko Petrić
249-263
PDF (Angleščina)
Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok
Katarina Zadnik
265-290
PDF
Extensive Reading and Changes to Reading Motivation in EFL among Slovene Primary School Pupils
Anja Pirih
291-314
PDF (Angleščina)
Mobile Phones and Social Behaviour among Millennials
Future Teachers
Tomaž Bratina
315-330
PDF (Angleščina)
Temperament predšolskih otrok v povezavi z njihovim socialnim vedenjem
Tjaša Rola, Karin Bakračevič
331-358
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede
likovna vzgoja
likovna umetnost
učenci
vzgoja in izobraževanje
učitelj
učitelji
razredni pouk
predšolski otrok
predšolska vzgoja
otroci
naravoslovje
starši
matematika
študenti
bodoči učitelji
spol
vzgojitelj
srednja šola
osnovne šole
učni načrt
IKT
izobraževanje
likovna didaktika
učenje
otroški vrtci
CLIL
tuji jezik
dosežki
znanje
razvoj
prepričanja
hospitacije
vrtec