Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 10 Št. 1 (2017)
Objavljeno:
2017-03-01
Znanstveni članki
Quality of Life for Families of Children with Intellectual Disabilities
Majda Schmidt Krajnc, Ksenija Sršen
5-18
PDF (Angleščina)
Pogoji za inkluzijo v vzgoji in izobraževanju po oceni ravnateljev
Janez Kovač, Tanja Ščuka, Branka Čagran
19-30
PDF
Raba samostalnika pri gluhih učencih in učencih s polževim vsadkom
Bojana Globačnik
31-38
PDF
Perfekcionizem
prednost ali ovira za učenca?
Eva Kranjec
39-56
PDF
Stališča staršev do nacionalnega preverjanja znanja ob koncu drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Mateja Škalič, Milena Ivanuš Grmek
57-72
PDF
Etnografska raziskava na pedagoškem področju
Tina Štemberger
73-84
PDF
Music Education for Every Child - Ideal or Reality?
Blaženka Bačlija Sušić
85-98
PDF (Angleščina)
Coordination of School Science Classroom Furnishings with Anthropometric Parameters for 11-12 Year-Old Children
Nataša Rizman Herga, Samo Fošnarič
99-114
PDF (Angleščina)
The Appeal and Applicability of ICT Study Materials
the Viewpoint of Generation-Z Pre-Service Teachers
Tomaž Bratina
115-126
PDF (Angleščina)
(Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Polonca Šek Mertük
127-140
PDF
Država, učitelj in delo z nadarjenimi učenci: med poslanstvom in odgovornostjo
Mojca Kukanja Gabrijelčič
83-98
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede