Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 16 Št. 2 (2023): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2023-06-15
Znanstveni članki
Pogledi učiteljic/učiteljev na vzgojni vidik pouka na daljavo
Karmen Mlinar, Mojca Peček
127-145
PDF
Kognitivna učinkovitost slovenskih, indijskih in gambijskih nadarjenih učencev pri reševanju miselnih nalog
Mojca Kukanja Gabrijelčič, Ema Šavs, Teja Nemec
147-167
PDF
Spletno formativno ocenjevanje pri pouku matematike: Kako bodoči osnovnošolski učitelji razumejo racionalna števila?
Zetra Hainul Putra, Intan Kartika Sari, Dahnilsyah Dahnilsyah
169-188
PDF (Angleščina)
Slikanica in njena vloga v predšolskem matematičnem izobraževanju
Sanja Maričić, Mirjana Stakić
189-204
PDF (Angleščina)
Odnos srednješolcev do stilov učiteljev pred in med pandemijo Covid-19
Marijana Škutor
205-220
PDF (Angleščina)
Etika umetne inteligence v izobraževanju
Smiljana Gartner, Marjan Krašna
221-235
PDF
Oddaj nov prispevek
Ključne besede