Vloga likovne tehnike v likovnooblikovnih strategijah pri osnovnošolcih
Povzetek
V prispevku predstavljamo izsledke kvalitativne raziskave, v kateri smo ugotavljali likovnooblikovne strategije, ki jih uporabljajo učenci pri izdelavi risbe z različnimi risarskimi tehnikami. Raziskovalni vzorec je predstavljalo šest učencev, starih med 10 in 11 let. S pomočjo študije primera smo opazovali, analizirali in preučevali ustvarjalno delo učencev pri različnih risarskih tehnikah, in sicer z ogljem, flomastrom in računalnikom v programu Slikar. Rezultati raziskave kažejo na to, da se likovnooblikovne strategije otrok spreminjajo glede na ponujeno risarsko tehniko. Spreminjale so se tako pri tradicionalnih risarskih tehnikah (oglje in flomaster) kot tudi pri bolj neobičajni risarski tehniki (računalnik). Razlike so se pojavljale med dečki in deklicami, predvsem se je to pokazalo pri tradicionalnih risarskih tehnikah, z ogljem in flomastrom, in sicer pri začetni fazi ustvarjalnega dela učencev.
Prenosi
Copyright (c) 2011 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.